Disney+ z reklamami?

Disney
Disney potwierdził plotki, firma oficjalnie planuje wprowadzenie planu subskrypcji reklam. Nowy plan Disneya pozwoli subskrybentom oglądać te same treści dostępne na wyższych poziomach, ale po niższych kosztach. Jednak ci użytkownicy będą musieli sprawdzić nieujawnioną liczbę reklam, aby zrównoważyć niższą opłatę miesięczną.

Wdróż plan promocyjny, który przyniesie korzyści zarówno Disneyowi, jak i osobom, które mogą się zarejestrować. Dla Disneya otwiera to drzwi do potencjalnie bardzo lukratywnych umów promocyjnych, o których firma mówi, że jest bardzo poszukiwana. Ponieważ reklama została zaprojektowana tak, aby była „kontekstualizowana dla widza”, istnieje duża szansa, że ​​sprzedaż zakończy się sukcesem.

„Od momentu premiery reklamodawcy prosili o dołączenie do Disneya i to nie tylko ze względu na rosnące zapotrzebowanie na zasoby strumieniowe. Disney z reklamami zapewni profesjonalistom najlepsze środowisko reklamowe do nadawania z naszymi najbardziej ukochanymi markami” – powiedziała Rita Ferro , prezes Disneya ds. dystrybucji mediów rozrywkowych i reklamowych. Oznacza to, że firma może mieć szeroką gamę marek gotowych do przejęcia Disneya.

Disney ma dalekosiężny cel

Chociaż przerywanie odcinka lub filmu długą reklamą nigdy nie jest zabawne, wielu z nas jest do tego przyzwyczajonych. Jedną z zalet wyboru tradycyjnej usługi przesyłania strumieniowego za pomocą kabla jest brak reklam. Jednak możliwość płacenia mniej przy jednoczesnym dostępie do ogromnej biblioteki Disneya może przyciągnąć wielu nowych użytkowników. Oczywiście Disney wygrywa na wszystkich frontach, zarówno dzięki dodatkowym subskrypcjom, jak i ofertom reklamowym, ale jest to również okazja dla klientów dbających o budżet.

Należy zauważyć, że Disney jest właścicielem Hulu, kolejnej usługi przesyłania strumieniowego, która oferuje subskrypcje z reklamami i odnosi ogromne sukcesy. To zdecydowanie pokazuje, że klienci chętnie zobaczą Twoją reklamę, jeśli daje im ona dostęp do ich ulubionych treści. Mając to na uwadze, Disney nie jest najdroższą platformą streamingową w bloku – za 7,99 USD miesięcznie jest tańsza niż większość konkurencji, w tym Netflix i HBO, a także sama usługa Hulu Disneya.

W tej cenie, trudno sobie wyobrazić, jak tani będzie nowy plan Disneya „wspierany reklamami”. Firma nie ujawniła jeszcze dokładnie, kiedy nowa subskrypcja będzie dostępna i ile będzie kosztować. Disney ma nadzieję, że system subskrypcji reklam pomoże mu osiągnąć długoterminowy cel, jakim jest dotarcie do 260 milionów subskrybentów Disneya do końca 2022 roku.

Dodaj komentarz