Analiza luksusowego zapachu

perfumy
Niektórzy z nas mogą tylko śnić życie w całym luksusie. Wyobraź sobie, że nie dbasz o świat, zbyt duże wydatki.

Możesz gdzieś jeść, zobaczyć prywatny koncert w dowolnym momencie lub latać do egzotycznej i prywatnej plaży z prywatnym odrzutowcem. Niebo jest granicą.

Są tacy szczęśliwi ludzie, których wszystkie takie rzeczy są możliwe. Istnieje koncepcja, która jest tak luksusowa, iż prowadzi do owinięcia „kaszmiru kaszmirem”.

Zapach ROJA opracował tak bogate perfumy. Butelka tego zapachu jest warta 75 000 funtów lub około 117,877 USD.
Jeśli bogactwo nadal nie krzyczało, nie wiem, co się stanie. Nowy twórca zdefiniowany na żądanie.
Cena może być szokujące, ale ma dobry powód – i haczyk. Wędkarstwo? Tylko jeden – tak, został stworzony tylko jeden.
Więc, nawet jeśli masz 75 000 funtów, aby zapłacić, nadal możesz cię nie zabrać w dłoni.

ROJA – Gdzie, palność mistrzów i twórcy zapach na życzenie, zirytowany faktem, że niektóre aromaty postanowiły wyrazić wygląd rzemiosła godności. Jego kreatywność i pomysłowość zwróciła szczególną uwagę na brytyjskiego premiera. Zasłużył na uważany za wkład w świat perfumerii.

Kreatywność, indywidualność Ta baza

Frustracja związana z istniejącymi perfumeriami napędza tę wspaniałą grafikę. Co sprawia, że ​​jest wyjątkowy? „Niektóre firmy nie robią nic poza przyjęciem istniejących formuł i poprawy; wynik jest podobny do gotowego do użycia kostiumu i skrócić rękawy”.

„Nie masz nic wspólnego z ręką uszytą ręcznie lub szyć z aleją Montaigne. Postanowiłem stworzyć zapach, który tylko jedna osoba może mieć na świecie. Każdy aspekt tworzenia jest wykonywany ręcznie, w tym pakiet, w którym jest. Jako szew jest prawdziwy wyjątkowy. Dodaj do mojej istniejącej usługi na zamówienie, a jak moja praca na życzenie, musisz zorganizować spotkanie, aby go usłyszeć – dlatego jego imię, na spotkanie.”

Inne osobiste akcenty

prywatne konsultacje umożliwia ROJA, aby dowiedzieć się więcej o kliencie. Linia jest tworzona dla tych, którzy chcą luksusowi posiadanego przez pojedyncze perfumy, ale nie mają luksusowego czasu.

ROJA, gdzie odnosi się do osobistej porady w czasie, w którym uczy się smaku i wzmacniania klienta z perfumami. Konsultacja wykorzystuje możliwość dotarcia do centrum samego smaku klienta. Dzięki strategicznej dyskusji ROJA, gdzie klient porusza się na drodze do wspomnień. Dowiedz się, co zrobić, to odkryć zapach perfum klienta. Stamtąd zainspirowały piosenki Roja.

Skrzynia, w której Skarbiec nie jest jedyną pracą bogatego pakietu. Umieść w pudełku, który naprawdę zasługuje na jego elegancję i jej rzadkość, spotkanie każdego centymetra składa się z zamówienia.

ROJA wyjaśnia: „Chciałem stworzyć coś stałego, z nierozłącznym pięknem projektowania i materiałów. Pełny projekt jest taki sam jak to, co stworzyłem dla wszystkich perfum perfum ROJA. Wybrałem innych, aby zamówić obiekty na zamówienie: mój jubiler w Nowym Jorku na złoto, Ametyst i Diamond Cap, karta 18 Cartaica, 60 karaty AAA Ametyst i 1120 kolorów diamentów F; Mój Paryż rzemieślnik na przypadek złotego aligatora, otaczający butelkę i pudełko z kolorem fortepianu, podobny do oczekiwanego fortepianu w domu; I jedwab, zwiększony wewnętrznie, który wygląda na wrażenie luksusowych materiałów na skórze „.

Wreszcie luksus niekoniecznie oznacza otrzymanie pieniędzy. Produkty luksusowe muszą wykazywać umiejętności rzemieślnicze w ich stworzeniu, najlepsze materiały i kreatywność i kreatywność wykorzystywana z pochodzenia.

Dodaj komentarz